۱۳۸۸ مهر ۱۳, دوشنبه

مدتی است که می خواستم نوشتن رو شروع کنم، ولی انگار یه اجباری وجود داشت که پست اولم در مورد خودم باشه و بگم که من کیم و اینجا کجاست و نهایتا این بچه داستانش چیه ...

سعی می کنم خلاصه بگم، چرا که داستان فرگیس هم کمابیش همون داستان همیشگی است و تکرار مکررات...

در مورد اینکه من کی ام:
بنده، فرگیس، مشهور به موج سینوسی از نظر موود و میزان انرژی

اینجا کجاست؟
اینجا قرار است جایی باشه که بنده توش دیوارم رو می شکنم، قرار است یاد بگیرم که خودم و توهماتم رو فارغ از این که کسی خوشش بیاد یا بدش، بیرون بریزم و خلاصه اینکه لخت شم…
دلم می خواد لخت شم اینجا... از لخت بودنم نترسم، خودم رو نپوشانم و نهایتا بتونم خودم رو با همه کج و کولگی ها،‌ نقص ها و پستی بلندی هام تماشا کنم. می خوام ببینمشون، همه شون رو.

این بچه رو کی ...؟
اینم خب به هر حال سوال خوبیه که فعلا جوابش هست: خودش! مگر اینکه در آینده خلافش ثابت شه.

هیچ نظری موجود نیست: