۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۷, دوشنبه

بالا و پایین رفتن با شر شده ها در گودر

کسی شر کرده: ابر شده ام انگار... باد که می خورد به تنم؛ بارانم می آید... [+] (لبخند و فکر)
[+] از کدکنی نقل کرده: ماییم چون غباران، در چارْچار ِ باران ... و او پر شکوهْ کوهی بنشسته بر سکویش... (فکر)
آق بهمن: محافظ ارشد میرحسین موسوی بازداشت شد. (لب های فشرده)
باز لیلی نوشته: یادت باشد ... در وجود هریک از انسانها، یک گاندی ... یک چه گوارا ... و یک احمدی نژاد ... و یک عزیزالسطنه خفته است .... مراقب باش به کدامشان غذا می دهی. (فکر)
آق بهمن: رضا خندان، نویسنده و فعال حقوق زنان آزاد شد. (کنجکاوی)
[+]: خدایا چی میشد یه کم اکتیو تر آفریده میشدم؟ (فکر)

پست های یک در میان آق بهمن سیلی محکمی بر من خواب رفته است. ناچار از لاکم بیرون آمده، محتوی آن را می خوانم و باز با تمایل به در خود رفتن در این هوای لواطناک، با علاقه به خواندن پست های شرح حال می پردازم. اما می دانم که تقریبا همیشه

واقعیات تلخ و سیلی زننده، برای یادآوری خوشبخت بودن در خواب رفتگانی چون من، لازم است.

۳ نظر:

Unknown گفت...

چرا نمی تونم فید وبلاگت رو توی گودر پیدا کنم؟ اگه هست لطفن یه جور مبتدیانه ای بگو چه جوری پیداش کنم.

فرگیس گفت...

والا تا جایی که من می دونم همین http://fergiss.blogspot.com باید فید داشته باشه! امتحان هم کردم درسته. این کارو فکر می کنم کردی ولی. در غیر این صورت هیچ ایده ای ندارم که من از شما بسیار مبتدی تر هستم :) اگر چیز بیشتری فهمیدم خبر می دم همین جا.

فرگیس گفت...

می گم شما اینم امتحان کن ببین شاید درست شه!
http://fergiss.blogspot.com/feeds/posts/default